Case Studies

Portal intranetowy do obsługi firmy doradztwa finansowego

Pozwala w pełni przeprowadzić proces obsługi klientów tego kontrahenta. Udostępnia różne kanały komunikacji z jego klientami oraz pozwala korzystać z narzędzi raportowych, planowania i konsolidacji danych. Narzędzia automatyzują wiele procesów przez co usprawniają funkcjonowanie całej organizacji.

System do forum dyskusyjnego i forum innowacji

System umożliwia pracownikom zgłaszanie autorskich koncepcji na usprawnienie działalności jednego z największych polskich banków. Pełni funkcję forum, umożliwia komentowanie pomysłów i wypowiedzi pracowników. Pozwala na przeglądanie, ocenę pojawiających się idei, ich wnikliwą analizę i przetestowanie.

System do obsługi funduszy inwestycyjnych

System obsługi funduszy inwestycyjnych działa w sieci oddziałów jednego z największych globalnych banków działających w Polsce i służy do pełnej obsługi zleceń związanych z funduszami inwestycyjnymi sprzedawanymi przez ten bank.