Risco Software
  • Produkty
    • Cesarz_RefiT
    • Risco KSeF
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID II/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe
  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Systemy do bankowości elektronicznej
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy raportowania
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy Front-end dla instytucji finansowych
  • Usługi IT
    • Systemy informatyczne na zamówienie
    • Utrzymywanie systemów IT
    • Analiza biznesowa jako usługa IT
    • Testowanie systemów IT
    • IT Project Management
    • Wdrażanie gotowych rozwiązań IT
    • Systemy i aplikacje mobilne
    • Systemy informatyczne w chmurze
  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacja RODO
    • Seminaria
  • Klienci
    • Firmy
    • Referencje od klientów dla Risco Software
    • Case studies
  • Know-how
    • Jak to robimy
    • R&D
    • Artykuły
  • Kontakt
    • Dane kontaktowe
  • Menu Menu

Klienci

Firmy  |  Referencje  |  Case studies

Portal intranetowy do obsługi firmy doradztwa finansowego

System Risco Software zapewnia narzędzia niezbędne do pracy zarówno pojedynczego oddziału firmy, jak i jego centrali, czyli managementu, analityków i pozostałych pracowników.

Pozwala w pełni przeprowadzić proces obsługi klientów tego kontrahenta. Udostępnia różne kanały komunikacji z jego klientami oraz pozwala korzystać z narzędzi raportowych, planowania i  konsolidacji danych. Narzędzia automatyzują wiele procesów przez co usprawniają funkcjonowanie całej organizacji.

Agenda

Branża: Doradztwo finansowe
Liczba użytkowników: 400
Klient / kraj: Firma doradztwa finansowego / Polska
Rodzaj rozwiązania: Portal inranetowy, CRM, Call Center
Cele projektu:  Pełna obsługa działaności
Zastosowane technologie: Microsoft .NET, Internet Information Services, Microsoft SQL Server

Analiza sytuacji

Nowa – ale posiadająca już ponad 400 pracowników – firma działająca na rynku doradztwa finansowego potrzebowała skonfigurowanych narzędzi celem płynnej i bezpiecznej realizacji wszystkich procesów. Głównym celem systemu było wparcie bieżącej działalności biznesowej tego Klienta.
Obszary działania: CRM / zarządzanie kontaktami z klientami, sprzedaż, raportowanie i rozliczenia.
Wyzwanie: opracowanie modelu działania wszystkich procesów w obszarze jednej aplikacji.

Rozwiązanie

Opracowane i wdrożone przez Risco Software narzędzia pozwalają między innymi na:

  • korzystanie z szybkiego, intuicyjnego interfejsu;
  • automatyczny import oraz przetwarzanie danych z plików z innych systemów i przygotowanie raportów;
  • zarządzanie kartoteką klientów;
  • zarządzanie kalendarzem spotkań na poziomie infolinii, jak i pojedynczego oddziału;
  • serwis monitów (w formie sms lub e-mail) do klientów;
  • rejestrowanie wszystkich wydarzeń w systemie;
  • zarządzanie słownikami aplikacji;
  • zarządzanie wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, np. poprzez definiowanie dla poszczególnych grup planów sprzedażowych;
  • zarządzanie parametrami algorytmów wyliczania prowizji i premii dla sprzedawców;
  • generowanie plików wynikowych (np. premie do wypłaty);
  • przeglądanie logów systemowych;
  • sprawdzanie zgodności rozliczeń zewnętrznych i wewnętrznych;
  • korzystanie online i offline z asystenta produktów hipotecznych;
  • automatyczny wydruk oferty produktów hipotecznych.

Rozwiązanie

Opracowane i wdrożone przez nas narzędzia pozwalają między innymi na:

  • korzystanie z szybkiego, intuicyjnego interfejsu;
  • automatyczny import oraz przetwarzanie danych z plików z innych systemów i przygotowanie raportów;
  • zarządzanie kartoteką klientów;
  • zarządzanie kalendarzem spotkań na poziomie infolinii, jak i pojedynczego oddziału;
  • serwis monitów (w formie sms lub e-mail) do klientów;
  • rejestrowanie wszystkich wydarzeń w systemie;
  • zarządzanie słownikami aplikacji;
  • zarządzanie wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, np. poprzez definiowanie dla poszczególnych grup planów sprzedażowych;
  • zarządzanie parametrami algorytmów wyliczania prowizji i premii dla sprzedawców;
  • generowanie plików wynikowych (np. premie do wypłaty);
  • przeglądanie logów systemowych;
  • sprawdzanie zgodności rozliczeń zewnętrznych i wewnętrznych;
  • korzystanie online i offline z asystenta produktów hipotecznych;
  • automatyczny wydruk oferty produktów hipotecznych.

Technologie

System wykonany i wdrożony przez Risco Software został zaprojektowany z  wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii i oparty na wydajnej architekturze trójwarstwowej. Aplikacja została uruchomiona jako aplikacja www na serwerze Internet Information Services. Dodatkowo przygotowano dwa serwisy windowsowe: do automatycznego wysyłania maili do użytkowników i/lub klientów oraz automatyczne zaciąganie, import i przetwarzanie danych z zewnętrznych plików. Ponadto stworzono aplikację typu desktop, opartą na lokalnej bazie danych, wykonanej w technologii SQL Lite. Jej główne zadanie to szybki i bezpieczny dostęp do informacji z głównej bazy danych. Oprogramowaliśmy również wiele kanałów informacji i kontaktu z klientem m.in.: e-maile, smsy i komunikator Skype.

Funkcjonalności

  • zarządzanie z poziomu administracyjnego wartościami ponad 20 słowników, ustawieniami aplikacji oraz ustawieniami wysyłania maili i smsów;
  • przypisywanie ról systemowych i zarządzanie użytkownikami;
  • przeglądanie logów: importu, zdarzeń lub błędów w ramach każdego z modułów;
  • zarządzanie ustawieniami plików wchodzących systemu m.in.: kursy walut, dane klientów, plany sprzedażowe, stawki prowizyjne;
  • pełne zarządzanie kartoteką klientów;
  • umawianie spotkań z klientami przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji;
  • kalendarz doradcy/sprzedawcy – narzędzie pokazujące aktywność pracownika i jego kontakty;
  • dodawanie, edycja i procesowanie wniosków kredytowych dla klientów;
  • zaawansowany edytor karty produktów hipotecznych;
  • asystent wyszukiwania produktów – zaawansowany, 3-stopniowy model wyszukania produktów zdefiniowanych w systemie, dostępny również w  formie osobnego narzędzia typu desktop, działającego w trybie offline;
  • integracja z komunikatorem Skype;
  • definiowanie modelu prowizji między kontrahentami i tym Klientem;
  • zaawansowane narzędzia raportowe, udostępniające m.in.: raport aktywności sprzedaży dla różnych grup, raport statusów wniosków (wg źródeł sprzedaży lub wg kategorii produktowych), raporty z realizacji planów, czy rankingi sprzedaży;
  • przeglądanie historii wszystkich operacji;
  • zarządzanie okresami rozliczeniowymi;
  • weryfikacja statusów wczytywanych plików;
  • monitorowanie logowań i aktywności użytkowników.

Zalety

  • połączenie wszystkich funkcjonalności w ramach jednej aplikacji www, czyli m.in. baza danych, wysyłka maili, przetwarzanie plików sprzedażowych, czy smsy do klientów;
  • możliwość modyfikacji ustawień systemowych, w tym słowników aplikacji;
  • możliwość rozwoju i zmian w modelach biznesowych w przyszłości;
  • dostęp do aktualnych danych kursów walut, raportów, planów sprzedażowych i danych zbiorczych;
  • intuicyjny interfejs, szybki dostęp do żądanych funkcji;
  • automatyczne, transparentne od operacji użytkownika, pobieranie danych z przychodzących plików, przetwarzanie ich i przygotowanie raportów;
  • automatyczne wysyłanie maili i smsów do klientów;
  • możliwość elastycznego definiowania algorytmów prowizyjnych dla sprzedawców;
  • automatyczne zaciąganie kursów walut z zewnętrznego serwisu internetowego;
  • zaawansowane narzędzia raportowe dla analityków tego Klienta;
  • pełna administracja kartami produktów hipotecznych;
  • dedykowane narzędzia offline do przygotowywania prezentacji oferty handlowej.

Bezpieczeństwo

Risco Software będąc doświadczonym dostawcą usług programistycznych, ma świadomość wagi opracowania bezpiecznego dostępu do danej usługi w  ramach aplikacji intranetowych. W przypadku tego Klienta zastosowaliśmy m.in. dwupoziomowe logowanie do aplikacji z wykorzystaniem logowania na kontrolerach i weryfikację dostępności do poszczególnych funkcji w bazie danych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami. Dodatkowo wszystkie obiekty bazodanowe są opatrzone dostępami tylko dla zdefiniowanych ról systemowych, do których z założenia dostęp posiadać może jedynie Administrator Bazy. Ponadto wrażliwe dane, jak informacje o klientach, czy same wnioski kredytowe, są odpowiednio kodowane. To rozwiązanie uniemożliwia skorzystanie z danych w przypadku wyciągnięcia ich z bazy.

Podsumowanie

Stworzenie systemu (spełniającego wszystkie wymogi funkcjonalne i  proceduralne Klienta), który oferuje tak bogaty zestaw narzędzi i  funkcjonalności, potwierdziło umiejętność efektywnej i szybkiej pracy Risco Software. Niezbędny w ramach realizacji kolejnych faz projektu był bardzo dobry kontakt z Klientem, otwartość na zmieniający się model biznesowy i dynamicznie powstające koncepcje, które pojawiały się wraz z  rozwojem tego doradztwa finansowego. Efektem prac stał się stabilny, niebanalny w wyglądzie, a przede wszystkim intuicyjny i szybki w pracy kompleksowy system. Jest on udostępniany zarówno dla pracowników w  oddziałach, pracowników mobilnych, jak i pracowników operacyjnych – po stronie BackEnd. System śmiało można uznać za jedną z wizytówek Risco Software, a szybkość jego wykonania przy bardzo dużej złożoności funkcjonalnej potwierdza kreatywność i elastyczność naszego Zespołu Projektowego.

Wróć do Case studies

Risco Software Sp. z o.o.
Al.  Jerozolimskie 123a

02-017 Warszawa

tel. +48 22 622 58 33

fax. +48 22 622 58 34

e-mail: kontakt@riscosoftware.pl

Firma

  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Zespół
    • Rekrutacja
    • Aktualności

Produkty

  • Produkty
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID2/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe

Rozwiązania

  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy raportowania
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy do bankowości elektronicznej
Polityka prywatności | Mapa strony | Copyright © 2025 Risco Software Sp. o.o.
  • Facebook
  • LinkedIn
Podsumowanie działalności Risco Software w 2015 rokuSystem Risco Software do automatyzacji procesu zajęć egzekucyjnych
INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
W Risco Software Sp. o.o. korzystamy z plików cookies w celu zapewnienia Ci najlepszych doświadczeń podczas korzystania z naszej strony internetowej. Zgadzając się na wszystkie pliki cookies, pozwolisz nam na zadbanie o Twój komfort podczas przeglądania naszej strony oraz dopasowanie wyświetlania naszej oferty do Twoich potrzeb.
W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swojego wyboru, klikając opcję Spersonalizuj. Aby dowiedzieć się więcej, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.
UstawieniaAkceptuje wszystkie
Ustawienia ciasteczek

Ustawienia ciasteczek

Niezbędne do świadczenia usługi
Zawsze włączone
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego działania witryny. Te pliki cookie zapewniają anonimowe podstawowe funkcje i zabezpieczenia strony internetowej.
CookieCzas przechowywaniaOpis
_GRECAPTCHA5 miesięcy 27 dniUsługa Google Recaptcha ustawia ten plik cookie w celu identyfikacji botów w celu ochrony witryny przed złośliwymi atakami spamowymi.
CookieLawInfoConsent1 rokCookieYes ustawia ten plik cookie, aby rejestrować domyślny stan przycisku odpowiedniej kategorii i status CCPA. Działa tylko w koordynacji z podstawowym plikiem cookie.
viewed_cookie_policy1 rokWtyczka GDPR Cookie Consent ustawia plik cookie do przechowywania, czy użytkownik wyraził zgodę na używanie plików cookie. Nie przechowuje żadnych danych osobowych.
Analityczne i statystyczne
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje na temat wskaźników, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.
CookieCzas przechowywaniaOpis
_ga1 rok 1 miesiąc 4 dniGoogle Analytics ustawia ten plik cookie w celu obliczania danych odwiedzających, sesji i kampanii oraz śledzenia korzystania z witryny na potrzeby raportu analitycznego witryny. Plik cookie przechowuje informacje anonimowo i przypisuje losowo wygenerowany numer w celu rozpoznania unikalnych gości.
_gat_gtag_UA_*1 minutaGoogle Analytics ustawia ten plik cookie w celu przechowywania unikalnego identyfikatora użytkownika.
_gid1 dzieńGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby przechowywać informacje o tym, jak odwiedzający korzystają z witryny, jednocześnie tworząc raport analityczny dotyczący wydajności witryny. Niektóre z zebranych danych obejmują liczbę odwiedzających, ich źródło oraz strony, które odwiedzają anonimowo.
Funkcjonalne
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać określone funkcje, takie jak udostępnianie treści witryny na platformach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
CookieCzas przechowywaniaOpis
_icl_visitor_lang_js1 dzieńWPML ustawia ten plik cookie do przechowywania przekierowanego języka.
wpml_browser_redirect_testsesjaTen plik cookie jest ustawiany przez wtyczkę WPML WordPress i służy do sprawdzania, czy w przeglądarce jest włączona obsługa plików cookie.
Wydajność
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga w zapewnieniu odwiedzającym lepszego doświadczenia użytkownika.
CookieCzas przechowywaniaOpis
__utma1 rok 1 miesiąc 4 dniGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby rozróżnić użytkowników i sesje. Plik cookie jest tworzony podczas wykonywania biblioteki JavaScript i nie istnieją żadne pliki cookie __utma. Plik cookie jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmb30 minutGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby określić nowe sesje/wizyty. Plik cookie __utmb jest tworzony podczas wykonywania biblioteki JavaScript i nie istnieją żadne pliki cookie __utma. Jest aktualizowany za każdym razem, gdy dane są przesyłane do Google Analytics.
__utmcsesjaGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby umożliwić interoperacyjność z urchin.js, starszą wersją Google Analytics i jest używany w połączeniu z plikiem cookie __utmb w celu określenia nowych sesji/wizyt. Jest usuwany, gdy użytkownik zamknie przeglądarkę.
__utmt10 minutGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby zablokować częstotliwość żądań.
__utmz6 miesięcyGoogle Analytics ustawia ten plik cookie, aby zapisać źródło ruchu lub kampanię, dzięki której użytkownik dotarł do witryny.
Zapisz i zaakceptuj
Powered by GDPR Cookie Compliance WebToffee Logo
Scroll to top