Risco Software
  • Produkty
    • Risco KSeF
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID II/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe
  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Systemy do bankowości elektronicznej
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy raportowania
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy Front-end dla instytucji finansowych
  • Usługi IT
    • Systemy informatyczne na zamówienie
    • Utrzymywanie systemów IT
    • Analiza biznesowa jako usługa IT
    • Testowanie systemów IT
    • IT Project Management
    • Wdrażanie gotowych rozwiązań IT
    • Systemy i aplikacje mobilne
    • Systemy informatyczne w chmurze
  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Zespół
    • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacja RODO
    • Seminaria
  • Klienci
    • Firmy
    • Referencje od klientów dla Risco Software
    • Case studies
  • Know-how
    • Jak to robimy
    • R&D
    • Artykuły
  • Kontakt
    • Dane kontaktowe
  • Menu Menu

Klienci

Firmy  |  Referencje  |  Case studies

Portal intranetowy do obsługi firmy doradztwa finansowego

System Risco Software zapewnia narzędzia niezbędne do pracy zarówno pojedynczego oddziału firmy, jak i jego centrali, czyli managementu, analityków i pozostałych pracowników.

Pozwala w pełni przeprowadzić proces obsługi klientów tego kontrahenta. Udostępnia różne kanały komunikacji z jego klientami oraz pozwala korzystać z narzędzi raportowych, planowania i  konsolidacji danych. Narzędzia automatyzują wiele procesów przez co usprawniają funkcjonowanie całej organizacji.

Agenda

Branża: Doradztwo finansowe
Liczba użytkowników: 400
Klient / kraj: Firma doradztwa finansowego / Polska
Rodzaj rozwiązania: Portal inranetowy, CRM, Call Center
Cele projektu:  Pełna obsługa działaności
Zastosowane technologie: Microsoft .NET, Internet Information Services, Microsoft SQL Server

Analiza sytuacji

Nowa – ale posiadająca już ponad 400 pracowników – firma działająca na rynku doradztwa finansowego potrzebowała skonfigurowanych narzędzi celem płynnej i bezpiecznej realizacji wszystkich procesów. Głównym celem systemu było wparcie bieżącej działalności biznesowej tego Klienta.
Obszary działania: CRM / zarządzanie kontaktami z klientami, sprzedaż, raportowanie i rozliczenia.
Wyzwanie: opracowanie modelu działania wszystkich procesów w obszarze jednej aplikacji.

Rozwiązanie

Opracowane i wdrożone przez Risco Software narzędzia pozwalają między innymi na:

  • korzystanie z szybkiego, intuicyjnego interfejsu;
  • automatyczny import oraz przetwarzanie danych z plików z innych systemów i przygotowanie raportów;
  • zarządzanie kartoteką klientów;
  • zarządzanie kalendarzem spotkań na poziomie infolinii, jak i pojedynczego oddziału;
  • serwis monitów (w formie sms lub e-mail) do klientów;
  • rejestrowanie wszystkich wydarzeń w systemie;
  • zarządzanie słownikami aplikacji;
  • zarządzanie wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, np. poprzez definiowanie dla poszczególnych grup planów sprzedażowych;
  • zarządzanie parametrami algorytmów wyliczania prowizji i premii dla sprzedawców;
  • generowanie plików wynikowych (np. premie do wypłaty);
  • przeglądanie logów systemowych;
  • sprawdzanie zgodności rozliczeń zewnętrznych i wewnętrznych;
  • korzystanie online i offline z asystenta produktów hipotecznych;
  • automatyczny wydruk oferty produktów hipotecznych.

Rozwiązanie

Opracowane i wdrożone przez nas narzędzia pozwalają między innymi na:

  • korzystanie z szybkiego, intuicyjnego interfejsu;
  • automatyczny import oraz przetwarzanie danych z plików z innych systemów i przygotowanie raportów;
  • zarządzanie kartoteką klientów;
  • zarządzanie kalendarzem spotkań na poziomie infolinii, jak i pojedynczego oddziału;
  • serwis monitów (w formie sms lub e-mail) do klientów;
  • rejestrowanie wszystkich wydarzeń w systemie;
  • zarządzanie słownikami aplikacji;
  • zarządzanie wszystkimi jednostkami organizacyjnymi, np. poprzez definiowanie dla poszczególnych grup planów sprzedażowych;
  • zarządzanie parametrami algorytmów wyliczania prowizji i premii dla sprzedawców;
  • generowanie plików wynikowych (np. premie do wypłaty);
  • przeglądanie logów systemowych;
  • sprawdzanie zgodności rozliczeń zewnętrznych i wewnętrznych;
  • korzystanie online i offline z asystenta produktów hipotecznych;
  • automatyczny wydruk oferty produktów hipotecznych.

Technologie

System wykonany i wdrożony przez Risco Software został zaprojektowany z  wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii i oparty na wydajnej architekturze trójwarstwowej. Aplikacja została uruchomiona jako aplikacja www na serwerze Internet Information Services. Dodatkowo przygotowano dwa serwisy windowsowe: do automatycznego wysyłania maili do użytkowników i/lub klientów oraz automatyczne zaciąganie, import i przetwarzanie danych z zewnętrznych plików. Ponadto stworzono aplikację typu desktop, opartą na lokalnej bazie danych, wykonanej w technologii SQL Lite. Jej główne zadanie to szybki i bezpieczny dostęp do informacji z głównej bazy danych. Oprogramowaliśmy również wiele kanałów informacji i kontaktu z klientem m.in.: e-maile, smsy i komunikator Skype.

Funkcjonalności

  • zarządzanie z poziomu administracyjnego wartościami ponad 20 słowników, ustawieniami aplikacji oraz ustawieniami wysyłania maili i smsów;
  • przypisywanie ról systemowych i zarządzanie użytkownikami;
  • przeglądanie logów: importu, zdarzeń lub błędów w ramach każdego z modułów;
  • zarządzanie ustawieniami plików wchodzących systemu m.in.: kursy walut, dane klientów, plany sprzedażowe, stawki prowizyjne;
  • pełne zarządzanie kartoteką klientów;
  • umawianie spotkań z klientami przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji;
  • kalendarz doradcy/sprzedawcy – narzędzie pokazujące aktywność pracownika i jego kontakty;
  • dodawanie, edycja i procesowanie wniosków kredytowych dla klientów;
  • zaawansowany edytor karty produktów hipotecznych;
  • asystent wyszukiwania produktów – zaawansowany, 3-stopniowy model wyszukania produktów zdefiniowanych w systemie, dostępny również w  formie osobnego narzędzia typu desktop, działającego w trybie offline;
  • integracja z komunikatorem Skype;
  • definiowanie modelu prowizji między kontrahentami i tym Klientem;
  • zaawansowane narzędzia raportowe, udostępniające m.in.: raport aktywności sprzedaży dla różnych grup, raport statusów wniosków (wg źródeł sprzedaży lub wg kategorii produktowych), raporty z realizacji planów, czy rankingi sprzedaży;
  • przeglądanie historii wszystkich operacji;
  • zarządzanie okresami rozliczeniowymi;
  • weryfikacja statusów wczytywanych plików;
  • monitorowanie logowań i aktywności użytkowników.

Zalety

  • połączenie wszystkich funkcjonalności w ramach jednej aplikacji www, czyli m.in. baza danych, wysyłka maili, przetwarzanie plików sprzedażowych, czy smsy do klientów;
  • możliwość modyfikacji ustawień systemowych, w tym słowników aplikacji;
  • możliwość rozwoju i zmian w modelach biznesowych w przyszłości;
  • dostęp do aktualnych danych kursów walut, raportów, planów sprzedażowych i danych zbiorczych;
  • intuicyjny interfejs, szybki dostęp do żądanych funkcji;
  • automatyczne, transparentne od operacji użytkownika, pobieranie danych z przychodzących plików, przetwarzanie ich i przygotowanie raportów;
  • automatyczne wysyłanie maili i smsów do klientów;
  • możliwość elastycznego definiowania algorytmów prowizyjnych dla sprzedawców;
  • automatyczne zaciąganie kursów walut z zewnętrznego serwisu internetowego;
  • zaawansowane narzędzia raportowe dla analityków tego Klienta;
  • pełna administracja kartami produktów hipotecznych;
  • dedykowane narzędzia offline do przygotowywania prezentacji oferty handlowej.

Bezpieczeństwo

Risco Software będąc doświadczonym dostawcą usług programistycznych, ma świadomość wagi opracowania bezpiecznego dostępu do danej usługi w  ramach aplikacji intranetowych. W przypadku tego Klienta zastosowaliśmy m.in. dwupoziomowe logowanie do aplikacji z wykorzystaniem logowania na kontrolerach i weryfikację dostępności do poszczególnych funkcji w bazie danych zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami. Dodatkowo wszystkie obiekty bazodanowe są opatrzone dostępami tylko dla zdefiniowanych ról systemowych, do których z założenia dostęp posiadać może jedynie Administrator Bazy. Ponadto wrażliwe dane, jak informacje o klientach, czy same wnioski kredytowe, są odpowiednio kodowane. To rozwiązanie uniemożliwia skorzystanie z danych w przypadku wyciągnięcia ich z bazy.

Podsumowanie

Stworzenie systemu (spełniającego wszystkie wymogi funkcjonalne i  proceduralne Klienta), który oferuje tak bogaty zestaw narzędzi i  funkcjonalności, potwierdziło umiejętność efektywnej i szybkiej pracy Risco Software. Niezbędny w ramach realizacji kolejnych faz projektu był bardzo dobry kontakt z Klientem, otwartość na zmieniający się model biznesowy i dynamicznie powstające koncepcje, które pojawiały się wraz z  rozwojem tego doradztwa finansowego. Efektem prac stał się stabilny, niebanalny w wyglądzie, a przede wszystkim intuicyjny i szybki w pracy kompleksowy system. Jest on udostępniany zarówno dla pracowników w  oddziałach, pracowników mobilnych, jak i pracowników operacyjnych – po stronie BackEnd. System śmiało można uznać za jedną z wizytówek Risco Software, a szybkość jego wykonania przy bardzo dużej złożoności funkcjonalnej potwierdza kreatywność i elastyczność naszego Zespołu Projektowego.

Wróć do Case studies

Risco Software Sp. z o.o.
Al.  Jerozolimskie 123a

02-017 Warszawa

tel. +48 22 622 58 33

fax. +48 22 622 58 34

e-mail: kontakt@riscosoftware.pl

Firma

  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Zespół
    • Rekrutacja
    • Aktualności

Produkty

  • Produkty
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID2/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe

Rozwiązania

  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy raportowania
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy do bankowości elektronicznej
Polityka prywatności | Mapa strony | Copyright © 2016 Risco Software Sp. o.o.
  • Facebook
  • LinkedIn
Podsumowanie działalności Risco Software w 2015 roku System Risco Software do automatyzacji procesu zajęć egzekucyjnych
Our website uses Cookies. By continuing to surf this website, you consent that we will continue using cookies to measure and understand how our web pages are viewed and to improve the way our website works. Accept   Read more.
Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Scroll to top