Risco Software
  • Produkty
    • Risco KSeF
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID II/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe
  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Systemy do bankowości elektronicznej
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy raportowania
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy Front-end dla instytucji finansowych
  • Usługi IT
    • Systemy informatyczne na zamówienie
    • Utrzymywanie systemów IT
    • Analiza biznesowa jako usługa IT
    • Testowanie systemów IT
    • IT Project Management
    • Wdrażanie gotowych rozwiązań IT
    • Systemy i aplikacje mobilne
    • Systemy informatyczne w chmurze
  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Zespół
    • Rekrutacja
    • Aktualności
    • Informacja RODO
    • Seminaria
  • Klienci
    • Firmy
    • Referencje od klientów dla Risco Software
    • Case studies
  • Know-how
    • Jak to robimy
    • R&D
    • Artykuły
  • Kontakt
    • Dane kontaktowe
  • Menu Menu

Klienci

Firmy  |  Referencje  |  Case studies

System do obsługi korespondencji

Jeden z systemów autorstwa Risco Software do kontroli przepływu dokumentów, spinający wszystkie elementy w procesie obsługi korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej w instytucji. Pomaga w organizacji pracy, usprawniając obsługę korespondencji, jak też innych informacji niezbędnych do skutecznego funkcjonowania.

Agenda

Branża: Dowolna
Obecna liczba użytkowników: 500
Planowana liczba użytkowników: 700
Klient / kraj: Bank / Polska
Rodzaj rozwiązania: system intranetowy
Cele projektu:  pełna obsługa procesu biznesowego związanego z obsługą korespondencji ważnej
Zastosowane technologie: Microsoft .NET, Microsoft SQL Server

Analiza sytuacji

W każdej instytucji mamy do czynienia z korespondencją przychodzącą, wychodzącą oraz dokumentami wewnętrznymi. Korespondencja dotycząca rodzaju spraw, przekazywana jest z rąk do rąk, z działu do działu. Papier krąży po firmie, często bez nadzoru, trudno ustalić u kogo aktualnie się znajduje dane pismo, nie wiadomo kto za nie odpowiada, nie wiadomo gdzie utknęła sprawa i kiedy będzie załatwiona.

Rozwiązanie

System do obsługi korespondencji – rozwiązanie Risco Software, zaprojektowanie i wdrożone w jednej z instytucji bankowych – zawiera:

  • Pełne i sprawne zarządzanie zewnętrzną oraz wewnętrzną korespondencją danej instytucji,
  • Elektroniczna obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, np. przyjmowanie, dekretowanie, kontrolowanie przepływu korespondencji, przypisywanie do osób oraz przekazywanie i wyszukiwanie spraw,
  • Monitorowanie przepływu informacji,
  • Szybki dostęp do poszczególnych spraw oraz dokumentów dzięki możliwości automatycznego wyszukiwania dokumentów.

Technologia

System zaprojektowany przez Risco Software z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii oparty na wydajnej architekturze trójwarstwowej. Warstwa prezentacji nie komunikuje się bezpośrednio z warstwą danych. Warstwa prezentacji i warstwa logiki aplikacyjnej zostały przygotowane w taki sposób, że nie muszą być zlokalizowane na tym samym serwerze – komunikacja między nimi wykorzystuje mechanizm.NET Remoting  oraz WCF – Windows Communication Foundation. Warstwa logiki aplikacyjnej jest rozdzielona na dwie podwarstwy: biznesowej i dostępu do danych. Baza danych może znajdować się na innym serwerze niż warstwa logiki aplikacyjnej.

Bezpieczeństwo

System obsługi korespondencji Risco Software to sprawdzony sposób na usprawnienie działania firmy. Dzięki niemu korzyści odnosi nie tylko instytucja i jej pracownicy ale również jej klienci. Pozwala on na śledzenie ruchu korespondencji, w każdej chwili można sprawdzić gdzie znajduje się dana korespondencja oraz jakie prace były na niej wykonane i co trzeba z nią jeszcze zrobić. Opisywane rozwiązanie cechuje się przede wszystkim na tle konkurencji oraz innych systemów o podobnym zastosowaniu  łatwością obsługi – prosty, posiada intuicyjny interfejs, ułatwiający szybkie i wygodne wykonywanie najczęstszych czynności.

Zalety

Risco Software, będąc doświadczonym dostawcą usług intranetowych, ma świadomość wagi zabezpieczenia bezpiecznego dostępu do danej usługi w ramach aplikacji intranetowych w Instytucji, w której dane rozwiązanie jest wdrożone. Nie inaczej jest i w przypadku opisywanego systemu. Zastosowano dwupoziomowe logowanie do aplikacji z wykorzystaniem logowanie na kontrolerach domeny Banku, jak również weryfikację dostępności do funkcjonalności na bazie danych względem przydzielonych użytkownikowi ról. Dodatkowo – wszystkie obiekty bazodanowe są opatrzone dostępami tylko dla zdefiniowanych ról systemowych.

Funkcjonalności

  • wybór Nadawców na podstawie historii zarejestrowanych pism;
  • definiowanie kategorii nadawców;
  • przypisywanie nadawców do kategorii;
  • definiowanie adresatów korespondencji;
  • rejestrowanie dokumentów w systemie;
  • przydzielanie pism przychodzących do pracowników;
  • definiowanie terminów odpowiedzi;
  • przypominanie o zbliżającym się terminie odpowiedzi;
  • wysyłanie różnego rodzaju powiadomień e-mail;
  • otwieranie spraw;
  • otwieranie zamkniętych spraw;
  • zamykanie spraw;
  • dodawanie odpowiedzi do pism;
  • generowanie raportów;
  • archiwizację pism obsłużonych;
  • wgląd do historii dokumentu.

Podsumowanie

System do obsługi korespondencji, rozwiązanie Risco Software, okazał się dużym sukcesem. System usystematyzował proces obsługi korespondencji oraz  skrócił znacznie jej czas obsługi. Udało się to dzięki profesjonalnemu podejściu do problemu, dobrej komunikacji, płynnej współpracy ze strony instytucji oraz zaangażowaniu zespołu projektowego w Risco Sofware. Można śmiało stwierdzić, że produkt jest gotowy na dostosowanie do możliwie szerokich potrzeb Klientów. Podsumowując, to już najwyższy czas, aby pożegnać tradycyjną obsługę korespondencji w firmie, a powitać elektroniczną, która zapewnia szybki dostęp, wygodę oraz bezpieczeństwo w obsłudze.

Wróć do Case studies

Risco Software Sp. z o.o.
Al.  Jerozolimskie 123a

02-017 Warszawa

tel. +48 22 622 58 33

fax. +48 22 622 58 34

e-mail: kontakt@riscosoftware.pl

Firma

  • Firma
    • O firmie Risco Software
    • Zespół
    • Rekrutacja
    • Aktualności

Produkty

  • Produkty
    • Cesarz_ERA
    • Cesarz_SFTR – Rozporządzenie SFTR
    • Cesarz_MiFIR – MiFID2/MiFIR
    • Cesarz_BE – MiFID II
    • Cesarz_SI – MiFID II
    • Cesarz_CCP – EMIR
    • Cesarz_TR – EMIR
    • Risco FinApi – PSD2
    • Risco CMOS
    • Risco Printouts Generator
    • Risco JPK – Jednolity Plik Kontrolny
    • Risco Zarządzanie Gotówką Banku
    • Risco Elektroniczne Zajęcia
    • Risco Informacja Kredytowa
    • Risco Płatności Ekspresowe

Rozwiązania

  • Rozwiązania
    • Systemy transakcyjne banków
    • Systemy do obsługi procesów kredytowych
    • Risco Rozpoznawanie Tekstu – system typu OCR
    • Systemy obsługi sprzedaży
    • Systemy raportowania
    • Systemy kontroli przepływu dokumentów
    • Systemy do bankowości elektronicznej
Polityka prywatności | Mapa strony | Copyright © 2016 Risco Software Sp. o.o.
  • Facebook
  • LinkedIn
Zmiany w identyfikacji Risco Software towarzyszem zmian w strategii Firmy Raportowanie i rozliczanie transakcji na instrumentach pochodnych
Our website uses Cookies. By continuing to surf this website, you consent that we will continue using cookies to measure and understand how our web pages are viewed and to improve the way our website works. Accept   Read more.
Privacy policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
Scroll to top